Levertijden PostNL

Op dit moment merken we dat brievenbuspost erg lang onderweg kan zijn.

Het gaat met name om enveloppen. Levertijden van een week zijn helaas geen uitzondering.
Maar liefst 20% van alle post is flink vertraagd, meldt PostNL.
Hierdoor kan het ook langer duren voordat je je bestelling van Aurana in huis hebt. 

Het is in januari ook in het nieuws geweest, en het is nog steeds actueel:  
https://nos.nl/artikel/2505242-1-op-de-5-brieven-te-laat-bezorgd-postnl-wijst-op-tekort-aan-bezorgers

En:
https://nos.nl/artikel/2510420-postnl-wil-langer-de-tijd-om-brieven-te-bezorgen

We begrijpen dat het vervelend is wanneer jouw bestelling langer onderweg is dan gebruikelijk. Het is buiten onze invloed, maar uiteindelijk komt het altijd goed. 

Zoekgeraakte post sturen we altijd kosteloos opnieuw op. Dat vinden we niet meer dan logisch en daar staan we voor!
Echter, om te voorkomen dat je je bestelling dubbel in ontvangt, wachten we daar op advies van PostNL nu wat langer mee. 

We hopen op je begrip en geduld. 

Wil je bij eventueel contact over de status van je bestelling altijd je complete en correcte adresgegevens vermelden? Dan kunnen we je beter en sneller helpen.

Groeten,
Bas
Aurana

Veelgestelde vragen

Kiezen & Kopen

  • Kijk voor tips over het uitkiezen en combineren van edelstenen in het artikel onder het menu-item "Edelstenen Gids". Daar vind je alle benodigde informatie. Kom je er niet uit? Vul gerust het contactformulier in. We helpen je graag. Houd er wel rekening mee dat we door de drukte in onze winkels en webshop geen uitgebreide persoonlijke edelsteen consulten of adviezen kunnen geven.
  • Alle kortingscodes moet je zelf handmatig invoeren. We kunnen ze niet achteraf verrekenen.
  • Betalen kan vooraf met iDEAL, PayPal en diverse Belgische betaalmethodes.
  • We leveren alleen aan particulieren, dus niet B2B. Tax-exempt bestellen vanuit België is dus niet mogelijk voor ondernemers of therapeuten, we zijn geen groothandel.
  • We hebben een grote voorraad, om tijd te winnen en je bestelling snel te kunnen verzenden, hebben we alles voorverpakt. Het is dus niet mogelijk een specifieke vorm en kleur voor je uit te kiezen. De voorraad is vele malen groter dan de getoonde exemplaren op de foto, maar die exemplaren zijn representatief voor de collectie.
  • In onze winkels in Hoorn en Amsterdam kun je in alle rust zelf kijken, keuren en kiezen.

Verzending & Verzendkosten

  • Meestal verzenden we binnen 24 uur. Soms duurt het langer door drukte in onze winkels, extra veel bestellingen (bijvoorbeeld met Kerst of na het versturen van een mailing met een actie).
  • We verzenden artikelen die door de brievenbus passen heel ouderwets in een enveloppe via PostNL. Brievenbuspost heeft geen traceerlink, maar je kunt altijd contact opnemen met ons om de status na te kijken.
  • Pakketjes versturen we met DHL. Daarvan ontvang je een volglink.
  • Voer nooit zelf een servicepunt in bij invullen van je adres. Je bent verantwoordelijk voor het aanleveren van de juiste adresgegevens. We accepteren geen verantwoordelijkheid voor het zoekraken van pakketten of post die je bij servicepunten, buren of BringMe-punten laat bezorgen.
  • Informeer gerust naar de status van de verzending, maar stuur altijd je complete en correcte adresgegevens mee.
  • Brievenbuspost is soms langer onderweg door drukte bij de post, we hopen op je geduld en begrip als het enkele werkdagen langer duurt.

Retourneren & Ruilen

  • Alle artikelen mogen zonder opgaaf van reden binnen 30 dagen worden teruggestuurd.
  • De retourkosten betaal je zelf. Kleine artikelen kunnen prima in een enveloppe met postzegel.
  • Stuur retouren alleen naar onze vestiging in Hoorn (Grote Noord 1, 1621 KD in Hoorn). Onze winkel in Amsterdam accepteert geen retouren via post.
  • Je kunt je artikelen ook retourneren of ruilen in onze winkels in Hoorn en Amsterdam. Let op de openingstijden en weet dat we soms onverwacht gesloten zijn ivm inkoop of een zen-dagje. ;-)
  • Na ontvangst van de artikelen storten we binnen 5 dagen het aankoopbedrag minus eventuele kortingen die je hebt gehad, terug op je rekening via de betaalmethode die je bij je bestelling had gebruikt.
  • Ruilen is niet mogelijk. Je kunt zelf een ander artikel bestellen.
  • Stuur beschadigde artikelen nooit zomaar terug. Mail ons in plaats daarvan een foto en een duidelijke omschrijving van wat er aan de hand is.

Authenticiteit & Kwaliteit

  • Alle edelstenen zijn echt en onbewerkt, tenzij anders aangegeven. En die anders aangegeven, dat zijn opaliet (synthetisch), turqueniet (bewerkt, gemengd en geperst) en de aura quartzen (verrijkt met een titanium coating). Alle andere stenen zijn absoluut echt. Bas handelt al 30 jaar in edelstenen en heeft betrouwbare inkoopcontacten in Nederland, India, China, Marokko, Brazilië, Bali en Nepal.
  • Lees alle productomschrijvingen aandachtig door. Edelstenen zijn natuurproducten. Dit uit zich met name in oneffenheden en groefjes, verschil in kleurtinten en kleurdiepte (intensiteit van de kleur) en het al dan niet aanwezig zijn van een unieke glans of kleurenspel. Vormen en formaten kunnen iets afwijken van de exemplaren op de foto's.
  • We hebben een grote voorraad, om tijd te winnen en je bestelling snel te kunnen verzenden, hebben we alles voorverpakt. Het is dus niet mogelijk een specifieke vorm en kleur voor je uit te kiezen. De voorraad is vele malen groter dan de getoonde exemplaren op de foto, maar die exemplaren zijn representatief voor de collectie.

Staat jouw vraag er niet bij? Stel 'm hier!